Pałac Manowce jest partnerem strategicznym kampanii marketingowej stworzonej wspólnie z portalem Wedding.pl. W roli głównej gość specjalny: prezenterka telewizyjna Agnieszka Hyży. Zainspirowani hasłem „Miłość wszystko zwycięża” wspólnie wkraczamy w 2021 rok. Linie przewodnie tej kampanii to nieśmiertelna klasyka, wysoka jakość i stylowe miejsce.
Wedding.pl, jako trendsetter i rzecznik branży ślubnej, łączy siły z wiodącymi firmami i ekspertami na rynku, aby pokazać młodym parom jak śluby i wesela będą wyglądać w nowym sezonie i - na przekór pandemii - wspólnie wkroczyć w nowy rok pewnym krokiem, pełnym nadziei i pozytywnej energii. Branża ślubna trzyma się razem i jeszcze mocniej zacieśnia współprace w tym trudnym dla nas wszystkich okresie.
Centralnym elementem kampanii jest sesja fotograficzna i filmowa w Pałacu Manowce, z udziałem Agnieszki Hyży. Autorem zdjęć i filmu było MATKA Studio. Wybrane zdjęcia można obejrzeć na dole strony, a film dostępny jest po tym linkiem. Poniżej publikujemy listę osób i firm, które wniosły wkład w tę sesję.
Poza sesją fotograficzną i filmową, kampania obejmuje także liczne posty w serwisach społecznościowych, głównie na Facebooku i Instagramie. Portal Wedding.pl opublikował rozmowę Agnieszki Hyży z menadżerką Joanną Sinkiewicz, w której odkrywa ona sekrety Pałacu Manowce, a także opisuje naszą ofertę dla młodych par.
Dziękujemy wszystkim ekspertom branży ślubnej za owocną współpracę przy sesji fotograficznej i filmowej w Manowcach.
Canon Polska – partner technologiczny
Fotoforma – partner fotograficzny
Kazar – buty ślubne
Pako Lorente Polska – garnitury ślubne
Wellme Time – mobilne usługi beauty
SAVICKI – biżuteria ślubna
Agata Wojtkiewicz Atelier/Warsaw Poet – suknie ślubne
APP Wypożyczalnia Dekoracji – wypożyczalnia dekoracji ślubnych
Miłosna Beza – dekoracje i kwiaty
Lily – Wedding Planner Organizacja Ślubów i Wesel – koordynacja, moodboard
Lily – Cards – Pinterestowe zaproszenia i dodatki ślubne – papeteria ślubna
Mlaski Obfite – catering
LoveBabeczkowe – słodki stół